Tisdag

Hej, for till Evve igår, vi åt nutella och frukt innan vi gick ner till vattnet och tog oserösa bilder och sen tog vi seriösa porträtt på varran.
Idag vaknade jag hos Evve vid 11(?). Vi gick upp och åt frukost och sen for vi ut och sprang. 
Chillade hos Evve och sen hämtade pappa mig, for hem och duschade osv och sen kom Evve till mig. Vid halv 5 cyklade vi och mötte Andrine och sen till Linda innan vi for och åt på max! Cyklade till hägnan och hälsade på hästisarna. Fotade Andrine, Evve och Linda och Andrine fotade mig och Hening, haha ♥ 
Tycker om han lite faktiskt bara för att han är så himla snäll och mysig. 
Cyklade hem sen och nu ska jag redigera bilder och skicka!
 
Foto: Andrine O
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0